BMWgutt90 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Lurer på hvor mye jeg skal senke den, sånn at det ser bra ut men fortsatt er praktisk, sånn at jeg kan kjøre over fartsdempere å diverse med folk i bilen + anlegg baki :) en kompis av meg sa at 60/30 og at det ikke var å anbefale så lurer på hva fok hær inne har å si av erfaringer osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 60/40 hadde jeg og kom meg frem der jeg skulle.. bare være litt forsiktig over dumper osv, men man må lide litt for skjønnheten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt90 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Ok takk for svar:) Ja man må vel lide litt, men jeg vill prøve å lide minst mulig hehe :D Gjerne kommme med flere forslag eller erfaringer sier takk til alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 kjører 60/40 jeg på min sedan... litt problemer om vinteren eneste... men så bor jeg jo i nordland også da.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 35/35 eller 30/15 funke fint :) har 35/35 ter ikkje i noen plasser med mindre at man kjørte fort opp en bakke topp :P Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg