AudiC Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hei. Jeg tenkte på å kjøpe nye blinklys til min bil. Bilen er en 318 E46 og fargen er metalic svart, blinklysene er oransje og har tenkt å bytte de ut med noen blanke. Det jeg lurte på var hva syntes Dere vil være finest, helt blanke eller sånn krystal lignende? Ville vært kjekt å høre Deres mening=) På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tror det fineste ville vært vanlig hvite blinkers. Disse altså ;) Satt på sånne selv nylig og ble utrolig mye bedre! Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiC Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Det var veldig fint, det må eg si. får ett helt annet "look", men foran på bilen då, hva ville du valgt då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg