kransekake Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 - Her er da anlegget mitt`s bakside. Usikker på om det bruker en kjent standard for tilkobling jeg, men den passa isåff rett inn i nettet på min Audi 80 1987.. Har nå bytta bil, og har en Audi A4 (B5) 97. Slik ser ledningene ut på denna: Har lest linken under, men litt usikker på hvordan jeg nå skal koble anlegget på nettet. Noen tips ? http://www.bilforumet.no/bilstereo/160878-how-to-koble-iso-kontakt-lednings-nettet-i-bilen-bilde-de-trenger.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tror du må ta deg en tur i gammelbilen og få med deg resten av ledningene til spilleren. Følg kontakten i den bilen, og du vil sannsynligvis finne ISO kontakten, eller skjøtepunktet for ledningene til spilleren. Kan garantere deg at det er en kontakt eller ett skjøtepunkt, for den spilleren der er ikke fra 87. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 - Her er da anlegget mitt`s bakside. Usikker på om det bruker en kjent standard for tilkobling jeg, men den passa isåff rett inn i nettet på min Audi 80 1987.. Har nå bytta bil, og har en Audi A4 (B5) 97. Slik ser ledningene ut på denna: Har lest linken under, men litt usikker på hvordan jeg nå skal koble anlegget på nettet. Noen tips ? http://www.bilforumet.no/bilstereo/160878-how-to-koble-iso-kontakt-lednings-nettet-i-bilen-bilde-de-trenger.html selve inntaks kabelen til spilleren er igjen i gammle bilen din. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kransekake Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hahaha :D Ja var litt mørkt igår. Stikker å sjekker etterpå. TAKKER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kransekake Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Yes, dette var tilfelle. Satt en konverter på der. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg