Gå til innhold

Parkeringsbotklager

Ranger emnet

TBI

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/12/01/384969.html

Spillegal

«Noe mer råttent enn det jeg ble utsatt for mandag skal man lete lenge etter. Jeg var inne på Senteret for å veksle til småmynt på P-automaten. På vei tilbake for å legge på, puttet jeg en 20-kroning på en spilleautomat. Den ene 20-kroningen etter den andre forsvant, og til slutt hadde jeg ikke småpenger igjen. Jeg tror jeg lider av spillegalskap, og det er noe dere også bør ta hensyn til.»

Jokke begrunnelse

«Min kone er ikke akkurat lett til bens, så derfor parkerte jeg på en plass for handikappede.»

Snart helg?

«Jeg protesterer innstendig på den boten som ble ilagt meg. Etter en lang og stressende uke bestemte jeg meg for å drikke meg full. Jeg benyttet derfor handikapp-plassen til høyre for inngangen ved Polet. Klokka var fem minutter på to, og polet stenger som kjent klokka to. Det var ingen andre muligheter for meg til å parkere. Jeg satte på varsellyset, slik at alle skulle skjønne at det var noe på gang, men til ingen nytte. Jeg løp inn, og da jeg kom tilbake etter fem minutter, så lå bota der.

Jeg bare spør om Deres parkeringsvakter ikke tar hensyn i det hele tatt, og om dere ikke forstår at noe er på gang når dere ser en bil som står med varsellysene på?

Håper dere skjønner at dette var en krisesituasjon og gir meg medhold i min klage.»

Jeg har fjernet det ..

«I forbindelse med at Deres firma har gitt meg en bot for å ha parkert på en plass som er reservert for bevegelseshemmede, så vil jeg be om bevis for at skiltet virkelig var der da jeg 'feilparkerte'. For å si det sånn, så er det der ikke nå (jeg har fjernet det). Vi kan gjøre en deal: dere får skiltet tilbake av meg for kr. 600. For da er vi skuls og saken skulle være ute av verden...

Hilsen en som ikke liker parkeringsskilter.»

Noen bedre? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så verst denna heller:

Forfulgt?

«Benytter meg av min rett til å klage på ilagt kontrollavgift med følgende innsigelse: Da jeg ankommer parkeringsplassen observerer jeg raskt at det hersker total forvirring, da nesten alle kjøretøyer står ulovlig parkert. Det faller meg derfor naturlig at også jeg kan gjøre det. Det er derfor til stor forundring og skuffelse at jeg blir ilagt denne boten. Er det slik at dere ser dere ut noen mennesker og følger etter disse helt til de gjør noe galt?»

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider