Otto von Bismarck Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hvor lages den? Og produseres den side om side med Volkswagens LT1? Produksjonsmetodene og materialvalgene ser i alle fall temmelig like ut for meg. Grunnen til at jeg spør er fordi en Mercedes-frelst onkel påstår hardnakket at Sprinter bygges i Stuttgart, på samme fabrikk som personbilene, noe jeg ikke akkurat tror er tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Walter_Melon Ryktene på Google sier at den produseres i Düsseldorf OG i Argentina... Hvis den blir produsert i Sør-Amerika kan vel det forklare den dårlige kvaliteten. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Den har en IC som er tynn, fin og stor!! Holder fint endel hk...:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Evjen Hvis den blir produsert i Sør-Amerika kan vel det forklare den dårlige kvaliteten. Er Sprinter spesielt dårlig den da? Kan ikke huske noe negativ publisitet rundt denne bilen? Det er den kassebilen jeg har mest sans for ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Takker for oppklarende svar, Walter. Jens: Yrkesbiler får sjelden noen annen form for publisitet enn den dem får gjennom annonser fra tid til annen, og jeg har til gode å se at forhandlere drar frem dårlig kvalitet som salgsargument. Syns jeg ser det... Med Mercedes-Benz Sprinter kan du trygt sykmelde deg mens bilen står på verksted. Det vil ta lang tid før vi finner feilen, og lenger tid vil det ta å bestille delene fra Argentina. Du behøver praktisk talt ikke møte på jobb mer. Min far har hatt et par Sprintere til sin disposisjon. Den første var en virkelig begredelig fattigkasse fra 97 uten turbo. Elektronikken var bare graut og instrumentbelysningen virket ikke lenge. Der hjalp det ikke stort å bytte pærer og sikringer. Selv ikke elektronikkeksperten ved merkeverkstedet fikk liv i de pærene. Bilen datt regelrett sammen på venstre side mens den sto stille på en parkeringsplass. Først trodde vi at det var fjæra som brakk, men det viste seg omsider at årsaken var materialtretthet i bærebroen. Dessuten falt dynamoen av i fart fordi festeanordningen også brakk. Hvis det ikke er ryddet i Heggedal i år, ligger sikkert restene fortsatt langs veikanten. Nå har han en ett år gammel turbodiesel til sin disposisjon. En veldig fin minibuss, faktisk, som i motsetning til forgjengeren er ganske god å kjøre. Hadde det bare ikke vært for at dieselpumpa daua ved 25.000km og at noe stjeler strøm, for batteriet er faen meg flatt flere ganger i uka. TurboPolo: Hvor mange hester kan det være snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Det er ikke noe å le av. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 En ting skal Sprinterne hvertfall ha.....De lager langt fra kø på autobahn, der de kommer susende i venstrefeltet i over 200 km/t. Satan som de grisekassene går :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg