jossi^ Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Sitter og ser på andre audier på finn.no og sånt, og fant en s4 med et interiør jeg godt kunne tenkt meg å hatt..jeg har helt standard seter i min 04 a4, men kunne godt tenkt meg recaro-stoler i delskinn slik som denne hadde: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14620295&sid=xz7cbaribYp071298&pos=null&tot=null men hvordan blir det med tanke på airbager, og at setene er elektrisk justerbare, godkjenning osv..? noen med erfaring rundt dette? hadde løfta interiøret mye.. :P å få tak i interiør tror jeg ikke er den største utfordringen, men dette er ting som holder meg tilbake.. Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Tror det er slik at de tar ut sideairbager på interiør som er fra ødelagte biler. I hvertfall så gjør audi i norge det. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg