Audi-RS6 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hei Har kjøpt meg en 98 mod A6 2,4 quattro Tip Avant. Den har gått 188 000km. Siste service var på 155 000 km hos Møller. Forrige eier har selv utført servicer etter den tid, men det er jo da ikke i servicehefte. Bilen er blitt NAF testet uten store problemer. Den er også EU godkjent. Jeg ville veldig gjerne ha hatt service på den nå. Men vet noen om jeg kan få godkjent det som allerede er gjort på den nå? Siste "selv service" var på 187 900km hvor bytting av bremser, skiver, olje, bremsevæske, og bytting av deler i forstillingen, + diverse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Det tror jeg du bare kan glemme. Ingen mekaniker vil stemple serviceheftet uten at de har gjort jobben selv. Tenk deg hvem som får skylda hvis noe viser seg å ikke være på stell, likevel. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg