David_G Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 bilen min dreiv og fuska og gikk ikke på tom gang, men så dro jeg ut stikket til lmm og da gikk den helt fint bare litt slappere på en måte :P men da er det vell lmm som er ødelagt? og hva kan skje dersom man kjører uten å ha den tilkoblet? går den i nødmodus og bruker fett med bensin elr? og til slutt, noen som veit hvor de lønner seg å kjøpe en lmm? GOLF 3 1996 1,6-100HK. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Da har du ødelagt LMM ja, det er som du sier; kobler du ut den går bilen litt slappere men den kjører på litt ekstra med suppe. (Nødmodus) LMM til den bilen får du billigst på skroten... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 okey takk skall du ha ;) da får jeg prøve og finne en lmm jeg da, hehe, ringte til røsnes bildemontering som spesialiserer seg på audi vw og dem hadde ikke :S så ser egentlig litt svart på dette må jeg c :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 okey takk skall du ha ;) da får jeg prøve og finne en lmm jeg da, hehe, ringte til røsnes bildemontering som spesialiserer seg på audi vw og dem hadde ikke :S så ser egentlig litt svart på dette må jeg c :S du får inbyttepant på Møller om du skal ha ny Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 okey :) en den kosta 3 lapper da :S så betalte jeg 1000kr på nbs :) men takk for info ;) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Ta av kontakten på luftmassemåleren og må med volmeter på kontakt 2 og 3. Husk at tenningen skal være av for så å koble på voltmeteret og så skru på tenningen.Spenningen skal være 11v Så skru av tenningen igjen,mål mellom kontakt 1 og 2. NB! Nå skal kontakten være på og ikke av, du må måle på terminalene fra baksiden av kontakten. Så skru på tenningen. Og da skal spenningen på tomgang være 1,2v og på 3000rpm skal spenningen være 1,7v Du kan også prøve å la bilen stå på tomgang for så å ta av kontakten og høre om det blir noe forskjell da. Blir den værre da så er det ikke noe åpentlyst galt med luftmassemåleren. Da må man i så fall sjekke bilen med pc og lese av feilkoder. Sikker på at den ikke får noe falskluft da?? Dude! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 når jeg har lmm tilkoblet så fjusker bilen og går ikke på tomgang. men hvis jeg kobler den vekk så slutter den og fjuske og går på tomgang, da må de jo nesten være lmm? men når bilen er kald så går den ikke på tomgang uansett :S noen som veit hva de kan være? kanskje de kommer seg når jeg får bytta lmm? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.