Hunvåkaren Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Noen som har egenskaper til denne bilen? Hva er bra med bilen og hva er ulempet? Lurer på å kjøpe meg en sånn til første gangs bil. Og jeg lurte på om denne er ubrukelig på vinteren siden det er bakhjulstrekk, og sommerbil? Tenkte på at den kunne bli brukt hele året? Edit* Mener fra 94-98 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunvåkaren Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Nobody knows? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Fungerer bra som vinterbil den, bakhjulstrekk på snøføre er jo overlegent! :) Bare passe på at varmeapparatet fungerer slik det skal, ellers må du ha på lue og votter :) Fin sommerbil også, men ikke forvent deg masse power ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 har det jeg :d er genialt synes jeg, skulle vært 320 men, eller 325 :p men 1.8 literen funker, hvertfall på snøen ;) pass på varmeanlegget ja, ellers blir det kaldt :) hvis det funker, funker det helt sykt bra :D mitt blir nesten for varmt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 318?.... hvem kjøper 318? Jeg ville MINST vurdert 320 om du har planer om å i det heletatt komme deg ut av et lyskryss uten å bli tuta ihjel;) Se etter rust og lakk som flasser pga galvanisert karosseri! lekkasjer i kalesjen f.eks Ellers ville jeg aldri vurdert å hatt en cab som vinterbil generelt;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 318?.... hvem kjøper 318?Jeg ville MINST vurdert 320 om du har planer om å i det heletatt komme deg ut av et lyskryss uten å bli tuta ihjel;) Se etter rust og lakk som flasser pga galvanisert karosseri! lekkasjer i kalesjen f.eks Ellers ville jeg aldri vurdert å hatt en cab som vinterbil generelt;) hvem bryr seg om deg?shut up tøs!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hvem bryr seg om deg?shut up tøs!! jeg vet DU gjør det;) TøZ Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Funker fint som vinterbil. Får du med hardtop er jo det enda bedre. Noe som kan være litt kjedelig er hvis vinduene foran fryser fast da disse går litt ned når du åpner døren. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg