Gå til innhold

glødepluger og diselfilter

Ranger emnet


wu-style

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål angående glødepluger og diselfilter.

 

har en audi a3 1998mod 1,9tdi (110). har vært å kjøpt meg glødepluger og diselfilter. så er spørsmålet: hvor sitter glødeplugene...? og er det sånn at jeg må lufte systemet etter jeg har skiftet diselfilter..? å i så fall hvordan gjør jeg det...?

Audi S4 c4:

 

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

 

maped by 034 Motorsport. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

 

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

 

Custom maped by Anders Ringstad 

 

Dyno: whp 380hp / 590nm

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par spørsmål angående glødepluger og diselfilter.

 

har en audi a3 1998mod 1,9tdi (110). har vært å kjøpt meg glødepluger og diselfilter. så er spørsmålet: hvor sitter glødeplugene...? og er det sånn at jeg må lufte systemet etter jeg har skiftet diselfilter..? å i så fall hvordan gjør jeg det...?

 

pell av dekseler, de sitter på skrå inn på cylinderene så vidt jeg vet. skal ikke være nødvendig med lufting når du bytter filter, men er jo bare og fylle filteret med diesel:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. fant dette ut jeg også. men takker for svar

Audi S4 c4:

 

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

 

maped by 034 Motorsport. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

 

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

 

Custom maped by Anders Ringstad 

 

Dyno: whp 380hp / 590nm

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår