wu-style Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Har et par spørsmål angående glødepluger og diselfilter. har en audi a3 1998mod 1,9tdi (110). har vært å kjøpt meg glødepluger og diselfilter. så er spørsmålet: hvor sitter glødeplugene...? og er det sånn at jeg må lufte systemet etter jeg har skiftet diselfilter..? å i så fall hvordan gjør jeg det...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Har et par spørsmål angående glødepluger og diselfilter. har en audi a3 1998mod 1,9tdi (110). har vært å kjøpt meg glødepluger og diselfilter. så er spørsmålet: hvor sitter glødeplugene...? og er det sånn at jeg må lufte systemet etter jeg har skiftet diselfilter..? å i så fall hvordan gjør jeg det...? pell av dekseler, de sitter på skrå inn på cylinderene så vidt jeg vet. skal ikke være nødvendig med lufting når du bytter filter, men er jo bare og fylle filteret med diesel:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 jepp. fant dette ut jeg også. men takker for svar Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.