Thor Eirik Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hei trenger hjelp Har en 94 omega me 2,5 td og automat. D som skjer er at bilen kveler seg selv. Når den står i N og settes i D eller R så kveler den seg selv Av og til også når eg har flere folk i bilen og den gjør d bare når den vil enkelte ganger Har skiftet hittil innsugspakninger, vakumslanger, returslanger til diesel, matepumpa i tanken, har stillt opp tomgangen på også. Noen som har råd eller tips til ka mer eg kan prøve? Dette kom etter at eg satte inn anlegg i bilen og hadde av + på batteriet. Kan d være at den får for lite lading, da lyset blinker når eg spiller musikk? Mvh. Thor Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 må jo være batteriet. starter den lett etter den har stoppet? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Noen ganger starter den lett og andre ganger må eg vente litt. Dårlig jording til motor kan d være feil også? Motoren var jo full av olje når eg overtok bilen da forrige eiger hadde grisa noe jævligt når han skifta filter:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg