Wold-Hansen Racing Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hei. Jeg er på aktiv leting etter en hel og rett svingningsdemper (nedre reimhjul på veiva) da den jeg har er blitt skeiv... Den jeg leter etter er til en 2.2L 20V turbo (220hk originalt) Noen som har en slengende??? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 keep a lookout :) http://www.vwaudi-club.no/?s=market Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Er på lookout der også ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg