Joachim Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei! Har i det siste sett flere biler med ett emblem som ser ut som det tyske flagget bare at fargene er rød oransje og gul, fra topp til bunn. Det er gjerne plassert ved siden av modellemblemet på bilen. Kan tippe det er 1x1cm. Så det første gang på en splitter ny passat, og trodde kanskje det var noe VAG merke, men har i senere tid sett dette på mange eldre biler. Bl.a. Opel Omega.. Noen som kan si meg hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Dette? 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Ja.. Har hørt litt rundt å funnet ut hva det er.. Da jeg så DiTec skjønte jeg hva det dreide seg om ;) Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Et universelt symbol som betyr "Jeg er så mentalt tilbakestående at jeg ikke klarer å polere og lakkforsegle bilen min selv" :viske: -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 :D Det kan selvsagt også bety "jeg jobber så mye at jeg har ikke tid til, men råd til å betale noen for å gjøre jobben for meg" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Evt "jeg betalte noen for å gjøre jobben, og så fikk jeg dette grusomme merket tilbake" // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Evt "jeg betalte noen for å gjøre jobben, og så fikk jeg dette grusomme merket tilbake" Eller at, jeg var så dum og ikke søkte på forumet. Så derfor fikk jeg alle de svarene og tråden ble stengt! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg