Dammed Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 fordi det er like enkelt eller enklere med dvd shrink... Vil den fortsatt være en ISO-fil når man har gjort dette?? hva mener du? Fila du lagde med dvd shrink vil fortsatt være en iso fil ja. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 DVD shrink... tar jo XX antall timer å decode filmen Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 DvdShrink er ganske raskt, men du mister litt kvalitet på det. En ORDENTLIG dvd ripping tar flere timer, men det går vi ikke inn på nå. DvdShrink funker til sitt bruk. Om kopisperre er et problem så kan du skaffe deg DVD-Decrypter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 DvdShrink er ganske raskt, men du mister litt kvalitet på det. En ORDENTLIG dvd ripping tar flere timer, men det går vi ikke inn på nå. DvdShrink funker til sitt bruk. Om kopisperre er et problem så kan du skaffe deg DVD-Decrypter. nu slår ikt-systemansvarlig fagbreve inn på pasient.... å mæ da ;) hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 tar ikke xx timer å decode en film med dvd shrink... Tar maks 1 time. I alle fall hos meg, og hvor ofte er det han skal gjøre det, 1 eller 2 i måneden? Bare å sette dvd shrink på jobben når man stikker på trening/middag elns. dvdfabdecrypter tar sperrer som dvd-decrypter ikke tar, i alle fall min erfaring. Har brukt begge programmene. angående kvalitet, så funker dvd shrink helt greit syns jeg, om du "vrir" mer mot kvalitet skalaen i forhold til "performance". Er et par funksjoner som gjør at filmen blir litt bedre syns jeg. Viktigste er å ikke gjøre mye annet på maskinen (helst ingenting) mens dvd-shrink decrypter, har opplevd at filmen begynner å hakke/lagge i ettertid hvis man gjør mye annet samtidig. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 fordi det er like enkelt eller enklere med dvd shrink... hva mener du? Fila du lagde med dvd shrink vil fortsatt være en iso fil ja. ok, men det skulle dukke opp et ikon til? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 ja det skal dukke opp en til ikon som vil være i min datamaskin mappa, den vil se og virke som en cd/dvd spiller ikon. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Fikk det til nå:) Thanks! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 bare hyggelig. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Men nå er det en film jeg ikke får lagt inn:S Dukker opp en error-melding! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 du mener at dvd shrink klarer ikke å dekomprimere dvd filmen til en .img fil? Hvis ja, nedlast DVDFab HD Decrypter 5.0.9.0 her: LINK Bruk det programmet til å dekodere filmen, så bruker du dvd shrink til å lage img fila, ved å "open folder" istedenfor cd elns. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg