Sandmo Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei! Er litt dum på data, og lurer på en ting. Har en musikkdvd jeg gjerne skulle hatt inn på pc'n. Hvordan gjør man det? Sorry hvis folk syns det er et dumt spørsmål:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Du kan jo begynne med å endre emnetittelen din litt, så kansje folk med data-kunnskap åpner tråden din! ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 sånn da?:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Last ned en DVD ripper.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 ok:P hvor får jeg tak i det? en kamerat fortalte meg akkurat om DVD-shrink, hvordan er dette programmet? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 jeg bruker dvd shrink, det fungerer meget bra:) fant bare dette jeg da men: http://www.download.com/Easy-DVD-Shrink/3000-2140_4-10365362.html?tag=mncol&cdlPid=10727352 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Sett inn plata - min datamaskin - klikk på dvd stasjon, marker filene, høyreklikk og trykk kopier. Så lim inn den plassen du vil ha dem. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Prøvd, men kopisperra hindrer det;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Prøvd, men kopisperra hindrer det;) ? Jeg har aldri problemer med DVD-shrink. Kopisperra skal ikke være noen hinder :) Prøv med en vanlig DVD-film, bare får å teste... Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 ? Jeg har aldri problemer med DVD-shrink. Kopisperra skal ikke være noen hinder :) Prøv med en vanlig DVD-film, bare får å teste... Hehe:) den var til k1mzor... Fungerer med DVD-shrink;) men er det noen måte å få samla alle filene til en film igjen PÅ pc'n? De legger seg adskilt på kapittel... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Start dvd-shrink. 1. ta og "open" musikk videoen 2. trykk backup 3. trykk på ruta under "select backup target", velg "Iso Image file", IKKE "Iso image file and burn with..." 4. trykk ok Da skal du ha laget en fil med endelsen .iso 5. Nedlast programmet Daemon Tools Lite: Link (dette er gratis og lovlig) 6. Installer og kjør i gang programmet 7. Etter du har installert programmet så ser du et rødt lyn nede på høyre siden av skjermen. 8. høyre klikk og beveg musepekeren til "Virtuell CD-/DVD-ROM" Da åpner det seg en ny fane/vindu 9. Beveg musepekeren til "angi antall enheter", velg 1 (eller flere ved senere anledning hvis du har behov for det) 10. Beveg musepekeren til samme sted hvor "angi antall enheter" står, men beveg pekeren over "Enhet 0..." Da åpner det seg en ny fane/vindu 11. trykk på Monter avbildning da åpner det seg et browser vindu 12. Finn iso fila du lagde med dvd-shrink og trykk open Da skal autorun starte og datamaskinen tror at musikk video dvd'en er inne i en ekte dvd leser. Neste gang du skal se på den, så er det bare å starte den fra min datamaskin, der vil du se et ekstra cd/dvd ikon som du ikke hadde før, og der skal navnet på musikk videoen stå og evt bilde istedenfor osv. OBS: Ikke slett iso fila du lagde med dvd shrink, og hvis du flytter fila så må du kanskje gjenta steg 10-12. NB: Får du noen gang problemer med skrivebeskyttelse så r det et program som heter DVDfabdecrypter genialt, det programmet ar så og si alle form for beskyttelser, men det tar lang tid hvis man bruker programmet og man må bruke dvd-shrink etter på. edit: Skrev det veldig detaljert for å unngå misforståelser. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 thanks;) får prøve det etterpå;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ingen prob, dette kan du gjøre med mye rart. Bla spill, filmer, musikk cd etc etc Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Vil den fortsatt være en ISO-fil når man har gjort dette?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hvorfor ikke gjøre det enkelt? Bruk nero, lag et image ( *.iso ) av musikkvideoen... også laster du ned Deamon tools å mounter den der... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg