opel16 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei! Var på eu kontroll torsdag, det hadde jeg tru på at skulle være en grei sak. Men selvsagt så fant de slakke på øvre å nedre bærebru venstre foran... Er det noen som har noe sånt liggende for salg?? Eller finnes det veldig billig på nettet noen plass? Der jeg hadde kontroll sa de at jeg mått regne med 3000 i deler pluss arbeid, å det tror jeg skal være mulig å finne billigere en annen plass. Takker for alle svar å henvendelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 du får kjøpt komplett forstillingkitt til den prisen hvis du vil gjøre det selv..... er en på vacn som selger .. du finner han også på finn Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Takk. Det var det jeg mente selv også, at det var dyrt altså. Skal sjekke det ut. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Til 3000,- får du jo komplett forstillingskit. 12 deler, 6 på hver side. Du trenger jo bare 2 deler egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg