el`satanical Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jess, veldig rimelig, ser bra ut, og har 7 års garanti. Det er jo nesten for godt til å være sant ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jess, veldig rimelig, ser bra ut, og har 7 års garanti. Det er jo nesten for godt til å være sant ;) naboen hadde kia shuma? eller hva den het? hjalp STOR lite med 7 års garanti når feil ettter feil kommer? ente med salg...... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Det er selvsagt sant.. Nei jeg har ikke peiling på KIA, skulle bare tro de selv hadde troen på produktet når de orker å gi så mye som 7 års garanti. Kanskje naboen hadde ett skikkelig mandagseksemplar? :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 må ikke tro, man må vite! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 må ikke tro, man må vite! og jeg vet at kia er bra siden det har vært i familien i mange år! Har bare hatt et par småfeil på alle de åra og det er ikke verst! Og hva mener du med: det er fortsatt en kia? Om du ikke har fått med deg det så har kia utviklet seg veldig mye å kan ikke sammenlignes med det de var før! Og de er første merke som går ut med 7 års garanti så det sier vel sitt! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 og jeg vet at kia er bra siden det har vært i familien i mange år! Har bare hatt et par småfeil på alle de åra og det er ikke verst! Og hva mener du med: det er fortsatt en kia? Om du ikke har fått med deg det så har kia utviklet seg veldig mye å kan ikke sammenlignes med det de var før! Og de er første merke som går ut med 7 års garanti så det sier vel sitt! hvor mye koster bilen ny? svar på det, så skal vi diskutere kvalitet. Btw så jobber jeg på biltema å kia går rett inn her.. :D hahaha Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Moren min har hatt en 07 ceed nå i et halvt år ca, hun smiler fortsatt når hun kjører! Er 90 hk diesel med ok felger og med sota ruter rund baut utenom frontruta.. Når hun fikk den og jeg lånte den en helg husker jeg jeg sa at jeg trodde aldri jeg skulle si at en kia var god å kjøre! Hun vurderte 1-serie, men når du ser garantier og priser så falt kia godt i smak, noe jeg tror hun ikke angrer på nå! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Pris og kvalitet henger ikke alltid sammen da Volvolover. ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Pris og kvalitet henger ikke alltid sammen da Volvolover. ;) Nei, sant nok.. Men ser jo gamle volvo`n min, aldri et feilslag! Hvis alle kjøper gammel volvo blir det mye penger til overs til pils :-D Men nok dritt i tråden! Nå er det Koreansk Industri-Avfall som gjelder :P Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det Hyundai som står på eier siden hos Kia. Mye av det som Kia kommer med, er egene versjoner av det Hyundai produserer. F.eks Cee`d og i30. Sportage og Tuscon osv. i30 Cee`d bilde hentet hos finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 naboen hadde kia shuma? eller hva den het? hjalp STOR lite med 7 års garanti når feil ettter feil kommer? ente med salg...... er ikke 7 års garanti på shuma. Hva pris angår får du den mest utstyrte dieselutgava for 250k Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg