the_dragon_no1 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hmmm :/ E jo derfra eg å, sånn tekninsk sett :) ps. e minst 7 bila der :P Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hmmm :/E jo derfra eg å, sånn tekninsk sett :) ps. e minst 7 bila der :P dersken :P fått mer bila der ute i det siste da.. er no 2 år siden eg var der sist :P kem er du da? han odd olsen er onkeln min, han er vel sistemann som bygga hytte der ute, og han jon er søskenbarnet mitt.. kanskje vi slekta?:P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 dersken :P fått mer bila der ute i det siste da.. er no 2 år siden eg var der sist :P kem er du da? han odd olsen er onkeln min, han er vel sistemann som bygga hytte der ute, og han jon er søskenbarnet mitt.. kanskje vi slekta?:P iq på topp? skryter av at du fikser eu-kontroll under bordet, for så å legge frem navn samt sted din nærmeste familie kommer fra! du er herved med i Darwin awards:spin Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 iq på topp? skryter av at du fikser eu-kontroll under bordet, for så å legge frem navn samt sted din nærmeste familie kommer fra! du er herved med i Darwin awards:spin om du finner ut av hvor vorterøya ligger og hvor mye vei som er der, og hvor mange REGISTRERTE kjøretøy, så lol :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hmmm.. ka du hete da :? Ps. Er minst 7 biler der ;P Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg