passatisør Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 hei hei. har blitt eier av en 74 kadett c. emdelig fikk jeg tid og mulighet til å handle meg en...;) har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på.... det stående staget på stab staget røyk igår. noen som vet om greie plasser å skaffe deler? gjerne på sørlandet. noen som vet om noe verksted i kristiansand som er flinke på forgasser?? den går litt surt Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 vist det er stab stag foringene bu mener så har utrolig nokk mekkonomen i bergen det på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har du nokon bilder av Kadetten din? Trur eg og ringte på den visst du kjøpte den på Hønefoss? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hei hei. har blitt eier av en 74 kadett c. emdelig fikk jeg tid og mulighet til å handle meg en...;) har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på.... det stående staget på stab staget røyk igår. noen som vet om greie plasser å skaffe deler? gjerne på sørlandet. noen som vet om noe verksted i kristiansand som er flinke på forgasser?? den går litt surt Opel har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Opel har. nix opel har bare 1 igjen (stab foring) om den var i sverge eller oslo. lager vist ikke fleire lenger. var og snakte med de for noen ukersiden. men mekonomen hadde vist mange på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Har du nokon bilder av Kadetten din? Trur eg og ringte på den visst du kjøpte den på Hønefoss? skulle egentlig hente den grønne som stod i oppland (autoDB),men kom en jævel før meg... denne har gått i arendal siden 79...;) fikk stag på mekonomen ja, helt topp. hadde en del der til den. må bare få justert gasseren nå. noen som vet om firkanta lykter til den forresten?? er runde på min. skulle gjerne hatt 2 originale stoler og. i rødt "skinn" Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 skulle egentlig hente den grønne som stod i oppland (autoDB),men kom en jævel før meg...denne har gått i arendal siden 79...;) fikk stag på mekonomen ja, helt topp. hadde en del der til den. må bare få justert gasseren nå. noen som vet om firkanta lykter til den forresten?? er runde på min. skulle gjerne hatt 2 originale stoler og. i rødt "skinn" Eg og ringte på den grønne, bydde han 20 000, han skulle ringe meg vis det kom høgare bud, men nei da. Så du kjøpte den ikkje på Hønefoss. Eg ringte, då sa han at det kom ein i frå Kristiansand og skulle hente, den var gul og 74mod. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Eg og ringte på den grønne' date=' bydde han 20 000, han skulle ringe meg vis det kom høgare bud, men nei da. Så du kjøpte den ikkje på Hønefoss. Eg ringte, då sa han at det kom ein i frå Kristiansand og skulle hente, den var gul og 74mod.[/quote'] var en fra stavanger som bøy 23,og fikk den. Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 var en fra stavanger som bøy 23,og fikk den. Det stemmer. Eg hadde vert villig til å betele meir eg da men... Slik er verden. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg