turbotassen Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Impulskjøp! Kom over noen rimelige Eiker felger med OK dekk, så jeg slo til. Skulle egentlig kjøpe SuperDTM, men når selgeren ikke gir lyd ifra seg, eller er å få tak i, så ga jeg opp til slutt! Lesjøforsene ligger i posten.. Skal boshe de 2 ringer framme, og 1 ring bak, så blir det bra! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Gratulere med fin og driftsikker bil! :) Blir nok bra å få senket den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Dekaltrim.. Ble dessverre ikke montert senking i dag, hadde ikke fjærklemmer, så måtte på feiltema, så tar det kanskje i morgen! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Gratulere med fin og driftsikker bil! :) Blir nok bra å få senket den. Takk, er ikke så ille din heller ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Takk :) det varmer.. Kan ikke kjøre 945 uten hjorter på framskjermene! hehe Gleder meg til å se senk, regner med at du slenger ut bilder i morgen ettermiddag;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Ja, blir vel kanskje noe i kveld.. Slo meg løs i går å bestilte USA blinklys, og btr i går. Henter kanskje også en grymmere motor på slutten av september.. seriøst bygget b230fk med masse godis i, som passer rett i bilen min :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Da har jeg handlet motoren! :) Henter den i morgen allerede.. 96 mod FT med 531 topp, større turbo, smidd innmat :) trenger et strøk med maling, og litt omsorg! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hjalp jo veldig mye med senk... Tror jeg må finne fram vinkelkuttern i kveld, å kappe ca 1,5 runde framme og 1 runde bak.. Er lesjøfors.. noen som har peil?:D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Har ikke fått kappet noe enda. Men idag la jeg merke til at bilen gikk som en dass.. Hadde en gang en b230a som gikk bedre. Når jeg hadde latt bilen kjøle seg ned igjen, så førte jeg handa forsiktig under turboen og la merke til noe. Wastegatestanga hang i løse lufta :P hev den på igjen, og bilen lader nå 1 bar igjen :D kannon. ellers har jeg lakka grillen min i dag, bilder kommer i mårgå.. pusset ned krommen og la på syregrunning. har brukt proffvarer, så her begynner ikke ting å flasse!! :) også venter jeg jo på usa blinkers fra radicast, og xenon for vvme, så bare å følge med! :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Lol, idag sjedde dette i 160+ Også nylakka grill. Må kappe snart.. er lei av å kjøre firehjulstrekker.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 På Øyavegen På flågøyna USA blinklys montert. Har bare fått montert parklysene inni, men skal fyre inni blinklysene, og heller lage en diode i toppen av reflektoren som fungerer som parklys! Har ennå ikke fått senket bilen no særlig mer.. Må vente til jeg har en plass innendørs å stå igjen siden garasjen er full av møkk, og jeg gidder ikke å stå på jobben å gjøre det.. Leker med tanken på helhvite baklykter. Hva synes folk om det? Bestilt meg 3" JT med en potte i dag, med dp og rør som erstatter katen. Kommer vel om en ukes tid, så blir vel montering til helga om jeg er heldig. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Xenon fra VVME Ny chip!! :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 har i dag demontert litt på den nye motoren for lakking, bytting av topppakning osv. ellers har jeg jo også fått meg tre 1000-meter.. hella 3000 med parklys i, disse skal eg montere på mandag, og sette xenon i. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Flott bil :) Synes at baklyktene du har er finest, er få biler etter min mening som kler helhvite baklykter (men smak og behag :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Hehe, ja har lagt den tanken på is nå.. Skal beholde de jeg har, men de er matt og trist.. Må pusse ned, polere og klarlakke eller hva folk gjør.. flott bil du også har, bare synd at bildene i tråden din er halvveis vekke :( Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg