Mission Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hei Har et prosjekt jeg skulle jobbet litt med i vinter, men har ingen garasje jeg kan stå i. Noen som har et greit "mekke" lokale til leie i trondheim? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Er interresert i det samma ( stiller meg som nr.2 i køa), om det dukker opp noen her som har å leie bort, hvis ikke kanskje vi kunna spleisa på en større garasje... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Er også interessert i Garasje/låve i Trondheim, Melhus eller Klæbu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jepp. Har jo også gått ann å spleise på noe om det finnes litt større lokale. Men har sett mange plasser nå, og det er veldig håpløst å komme over noe :( Å få med folk er nok ikke noe problem. Har også en kompis som skulle hadd seg mekkeplass. Så om vi er 1 eller 4 spiller ingen rolle for meg, bare alle er seriøse :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Im Serious Sam :P. Ja har kikka i adressa å på nett men det er liksom ingen plass hvor det er dedikert for slike "anonnser"... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Skulle kanskje skrevet annonse i Adressa. Sikkert mange lokaler/ låver osv som kan gjøres om til garasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Jepp, har tenkt på det jeg også :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg er muligens interessert! Kommet over noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har gått så langt at jeg vurderer å trykke opp 100 ark det det står at jeg ønsker å leie plass å bare slippe i postkassene til noen av gårdene utenfor å byen pluss til noen som har garasjer med litt albuerom i.. Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det var slettes ingen dum ide. Tror bønder oftere leser post enn rubrikkene i adressa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Har ett lokale på hånda, men må være raske. 168kvm fritt gulvareal, 5600 i mnd. Bør være minst 3stk pluss meg. PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hvor??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Lade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007686&template=default :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007686&template=default :) 800mnd inkl strøm. Tok den jeg, men går vell ann å høre om det er plass til flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg