245tic Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Har en audi 100 med sentrallås også har jeg mistet nøkkelen, har nå fått dirket opp førerdøra men hvordan skal jeg få opp bagasjeluka osv?? Er jo sentrallås men den fungerer jo ikke når jeg drar opp låsen på sjaførsiden???? Den er vakum styrt mener jeg. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 noen som vet??? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Åpne døra og manuelt aktivere systemet... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hei Pumpa till sentrallåsen ligger under sitteputa til baksetet på passasjersida. Prøv å koble av slangen derfra og sett på vakum eller trykk, så vil vel de andre låsene åpne seg... Ei slik pumpe koster vel ikke all verdens hos en hugger, og er fort gjort å bytte... Hvis det ikke hjelper å bytte pumpe ville jeg sett over kablene som går fra førerdøre og inn i bilen. Disse har en tendens til å brekke etter hvert pga mye bevegelse. Håper dette hjalp litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg