denzow Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Heisann har en bmw 325is 1994 mod. Når jeg trykker inn clutchen, så siger den helt inn og vil ikke komme ut igjen automatisk slik den egentlig skal, jeg må selv dra den ut. og om jeg prøver igjen, skjer bare det samme som sist. hvordan får jeg fikset dette? noen som har peiling? evt. pris etc? (er en hydraulisk clutch tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hvis den har fungert tidligere så er det muligens ikke bare å lufte den, vil tro du kanskje må bytte slavesylinderen. ta å se etter lekkasjer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denzow Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 er lekasje ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg