Tvåførr Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hallo, eg har funnet meg et bilkaroseri som mangler understell, bilen er skjelden og eg får den gratis, så eg lurer på om noen har tegninger rettningslingjer til et rør ramme bygg, så eg kunne sett på, så eg kunne vurdert om det lar seg gjøre å få bilen på veien, tenker da på en gate/bane bil uten skilt med stor motor og bakhjulstrekk, men istede for å leite opp ett chassi tenker eg at eg vil prøve med på utfordringen i å lage et selv, men lurer på om noen vet om en plass eg kan få info om slikt.. MVH Vidar Åsard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 http://www.bilsport.no står jo reglene, det er de du må følge.. ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg