Larcsern Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hei! Jeg har en BMW 520 1977 mod. altså en E12. Men jeg har et problem. Jeg får ikke opp panseret fordi vaieren har løstnet. Dette er den type panser som går "feil vei". Og batteriet mitt er ødelagt så jeg må bytte det, men da må jo panseret opp..... Hvis det er noen som har noen fremgangsmåter til meg for å få det opp så setter jeg pris på det. Larcsern-.-:thanks Siter Ford Sierra 89` - Hærjebil! Ford Sierra 86` - Prosjekt! Nissan 200SX S14 - Lekebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Kommer du deg under bilen? Er vel greit med plass under motorrommet på disse, så du kanskje kan klare å nå låsen underifra og åpne den:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larcsern Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Kommer du deg under bilen? Er vel greit med plass under motorrommet på disse, så du kanskje kan klare å nå låsen underifra og åpne den:) Ok, skal prøve det. Takk -Larcsern Siter Ford Sierra 89` - Hærjebil! Ford Sierra 86` - Prosjekt! Nissan 200SX S14 - Lekebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Jeg husker ikke om wiren går over eller under bretten på frontplata på E12, men på E21 kan man iallefall skru av grillen på førersiden, og dra i wiren som ligger oppi der. Sjekk om det går på e12 også :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larcsern Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Jeg husker ikke om wiren går over eller under bretten på frontplata på E12, men på E21 kan man iallefall skru av grillen på førersiden, og dra i wiren som ligger oppi der. Sjekk om det går på e12 også :) Takk:D -Larcsern Siter Ford Sierra 89` - Hærjebil! Ford Sierra 86` - Prosjekt! Nissan 200SX S14 - Lekebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg