lilsaint Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Når jeg vrir om tenninga så begynner kondensatorene å pipe? noen som vet hva dette kan være Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Betyr bare at spenningen blir lav... Så egentlig burde du nok investert i et nytt batteri, da synker ikke spenningen så forferdelig når du kjører starteren. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilsaint Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 men jeg har et rødt optima batteri i tilegg Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 men jeg har et rødt optima batteri i tilegg I tilegg til hva?? orginalbatteri? I så tilfelle, så fjerner du kondensatoren, og bytter orginalbatteriet med et tilsvarende det optima batteriet du har, sammen med nye kabler fra batt til dynamo, batt til chassi osv... Tviler på at den kondensatoren hjelper deg noe uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 det skal også komme en pipelyd fra kondensatoren viss du har koblet + og - feil på den. så sjekk det og Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg