mathiasa Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Har en Audi A3 1.8 97 mod. Problemet er at når jeg skal sette bilen i R,1,2(som er til venstre, er den av og til(ofte) vanskelig å få til å gå i R,1,2.... 3,4 og 5 går bare bra. Noen som vet hva som kan være galt? Spesielt irriterende når man står i rundkjøringer og ikke får den i lavere gir enn i 3... hmmm... hilsen desperat mann:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Bytt ut olje,eller fyll på mer,og bytt ut filter..Dette pleier å hjelpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasa Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 hvor finner jeg egentlig oljepåfyllingen til gear? hvor er filteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primeraløøw Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hvis du står under bilen i framkant av den å ser rett bak, står den litt høyt opp på girkassen rett bak røren som ligger ved girboksen. Filtret vet jeg ikke om er på din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg