Turbotrille Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Det er mange sanger i filmen som ikke er på soundtracket, det er nevnt noen her allerede, men du har også den sangen som Dominic spiller i bilen sin når de står oppstilt på det første draget, i RX7en. Og den de spiller når de kommer til Race Wars, den er faktisk skikkelig kul, de holder den lenge og. Ellers er det jo på bonusene på DVDen, alle musikkscenene fra filmen, med både navn og artist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 du tenker på Digital Assasins - Lock It Down, den får bilen til å riste! :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Turbotrille Det er mange sanger i filmen som ikke er på soundtracket, det er nevnt noen her allerede, men du har også den sangen som Dominic spiller i bilen sin når de står oppstilt på det første draget, i RX7en. Og den de spiller når de kommer til Race Wars, den er faktisk skikkelig kul, de holder den lenge og. Ellers er det jo på bonusene på DVDen, alle musikkscenene fra filmen, med både navn og artist. Jeg har 2 cd'er av soundtracket.. En med hovedsaklig Hip-Hop og 1 med litt hardere musikk.. Men så lenge siden jeg har hørt på de at jeg ikke husker hvem som er med der..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg