JokkeJackal Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 (endret) da har jeg endelig fått kjøpt meg passat :D, en 1997mod 1.8l. 20v. Gått 126000 og just hvert på service og byttet diverse ting. OPPDATERING: Har nå fått montert justerbart senkesett på bilen, så mangler bare godkjenning. Har også bestilt nye felger som burde komme snart :D. Ting som jeg har lyst til og gjøre videre er hvite blink og m3 list på bagasjelokket. Noen bilder sånn som den var før, med bare senkefjører: Litt nyere: Bilder etter jeg har montert det nye senkesettet, må få justert det bedre når jeg får de nye felgene: Endret Mai 18, 2010 av JokkeJackal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Dette er en tråd jeg kommer til å følge med på ;) Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 kan bli pen denne:) skal ikke så mye mere til enn senk og felger på disse bilene. bilen ser forresten ut til å være senket enten 35 eller 40 mm. stå på videre med flee mods:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 får lønning på mandag, for se om det ikke blir grill og hvite blinkers da ;D går en del penger i servicen som just var :( kommer ca på 20 000 :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 fikk kjøpt meg to høytalere til 290kr på netthandelen XD disse her: http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=12820301&StuntID= så nå må jeg bare få hentet dem, også blir det montering. Er spent på hvordan di spiller til den prisen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Kan bli bra dette! Samme farge som min.. Eller var :p Den trillet ut av lakkboksen i går å skal monteres i dag :) Du må få lakka den helt ned, da blir bilen veldig fort mye finere! :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 stilig, sett tråden din, utrolig fin bil. liker den front leppa, stress å få montert? mye betalte du får å få lakka den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Den front leppa bestillte jeg på http://www.steetdesign.no å gikk greit å montere.. Ikke verdens beste passform men gikk bra.. Jeg lakka den selv første gangen, men nå har jeg lakka hele bilen så nå er det gjort skikkelig :) Legger med noen bilder slik den ser ut i dag.. bare si fra om jeg skal ta dem bort :) Skal bli godt å bruke bilen igjen etter snart 2 mnd uten :D Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 neida bare ha dem her, jises for en fin bil! :D. Hvordan monterer du egentlig på sånne lepper`? har ikke helt greie på det, og brukte du sote spray på baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Brukte sicaflex å noen selvborrende skruer under for sikkerhets skyld.. Har ikke montert baklykter på bildene der enda.. Men skal lakke lyktene med klarlakk med noen 10% sort.. da blir de passe mørke :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 På tide med litt oppdatering her, lenge siden sist. Har ikke fått gjort så mye grunnet penge mangel.Det som er blitt gjort er: -satt på ny grill -ny spiller og høytalerene -streamer(skal rives av og sette på ny som dekker mer av ruta). Senkesett er next, før Eu godkjenning. Har tittet på Weitec Ultra-GT, fra norsk bildelesenter. Noen som vet hvordan kvaliteten på disse er? De senker 35mm, tror det vil passe fint sammen med 18" felger, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Oppdatering: har fått bestilt senkesett fra bsbildeler, senker 40mm og facelift-hovedlykter fra norsk bildelesenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Oppdatering: har fått bestilt senkesett fra bsbildeler, senker 40mm og facelift-hovedlykter fra norsk bildelesenter. Fin bil dette her ;) Bsbildeler er trege til å levere.. Bestillte vel noe der forrige Fredag... Enda ikke fått det.. Men men, tilbake til topic :p VELDIG fin bil ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Kan bli bra dette her, gleder meg til og se den med felger og senk på, det gjør så utrolig mye med bilen... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hehe takk takk : ), nye felger kommer ikke før til vårparten en gang tenker jeg, har sett en del på rs4-2 felger. Tror det kan blir fint : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg