audi_a4-1,8tq Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Kjøpte bilen min for ikke så veldig lenge siden, og her om dagen oppdaga jeg at den ene facelift lykta har vert bytta ut, slik at den er myyye blankere enn den andre! Venstrelykta er bare matt og stygg i forhold.. :( Noen som vet om dette kan ordnes? Eller må jeg kjøpe ny venstrelykt? -Ole Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Er sikkert bare glasset som trenger seg en shinings. Finnes midler som er spesielt egnet på vedlikehold av lykter og linseglass. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Er sikkert bare glasset som trenger seg en shinings. Finnes midler som er spesielt egnet på vedlikehold av lykter og linseglass. Hmm.. Okay!:) Hvor får jeg kjøpt disse midlene da? Bilxtra? Får ikke evt. kjøpt bare glasset til lykta da? (eller det er vel egentli plastikk?) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Pusse den matte lykta med veldig fint papir og spraye noen lag med klarlakk? Bare noe jeg har hørt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Pusse den matte lykta med veldig fint papir og spraye noen lag med klarlakk? Bare noe jeg har hørt :P Tja, er en mulighet! Men stiller meg litt skeptisk til d..:P tror jeg heller får prøve de greiene som plogenA4 anbefaler først;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Det du gjør er å sliper plasten først med 800 papir, så med 1200 og så til slutt med 2000. Så tar du poleringsmiddel med slipemidler i seg til slutt, da blir det som nytt;] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det du gjør er å sliper plasten først med 800 papir, så med 1200 og så til slutt med 2000. Så tar du poleringsmiddel med slipemidler i seg til slutt, da blir det som nytt;] Hmm.. Okay! Får prøve det! Viss ikke blir det ny lykt:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ikke hør på hoem. Han gjorde dette på et 2x2m vindu på jobb. Dette måtte skiftes ut på grunn av ripene som ble. HOEM ER GAL. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Ikke hør på hoem. Han gjorde dette på et 2x2m vindu på jobb. Dette måtte skiftes ut på grunn av ripene som ble. HOEM ER GAL. Uff da! Takk for advarselen.. :P Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Klovn, glemte å si at du bør vannslipe. Mange som har gjort dette, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg