Florry Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Kjøpte meg nylig denne flotte japsen, av en 87 år gammel mann, som hadde kjøpt bilen ny i 1995, og kjørt den bare 75000km! røverkjøp. men nå over til spørsmålene mine... jeg skal ta ut å lakkere sort sett alt av plast inne i bilen.. noen som har tatt ut dash, ventiler (lufte ventilene inne i bilen), midtkonsoll osv før? noen tips eller evt. noen how-to's? Spm nr2. Noen som har tatt av og pulver lakkert topplokket/dekselet? tips og triks... ev.t hvor dere pulverlakkerte. Setter Pris på gode grundige svar. Mvh. Florry... PS. WRC bodykit er innkjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 jeg har vel gjort det meste der :P tynn flat trekker for og få ut lufte ventilene fra plast deksele i dasbordet og høyre plast deksel i dasjbordte får du ikke ut uten og ta ut dasjbordet ( og det er en 2 dager jobb ) resterende er det egentlig bare røske og skru :P har du en 1.3 eller 1.6 ? ( har topp deksel til begge biler som jeg kan ta med og lakkere for deg ) bare si hva du vil ha og du får en pris på det Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Florry Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Jeg har nå røsket ut alt.. og alt er lakkert i hvitt.. :-) kjempe fornøyd.. det ble til slutt ca 8 lag med lakk for å få det resultatet jeg ville ha... DIGG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 bilda av wrc kit? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg