taxi82 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 hei. jeg lurer på hvilken plate jeg burde velge, skal bygge annleg i en toer golf. prøvde med kryssfinnerplate men var ikke helt fornøyd, må jeg helst bruke mdf plate? det som er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 spon fungere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Kasse: kryssfiner og spon fungerer, men de fleste synes MDF er best å jobbe med. Sidepaneler, gulv osv: Jackofoam/Jacopor, Divinycell osv. Lett å jobbe med (Divinycell kan du pusse med fingeren), veier svært lite og tåler endel. Tåler mest om det blir laminert med glassfiber. Om jeg husker riktig tåler både Jackofoam og Divinycell polyester. Jackofoam får du på byggevareforretninger, Divinycell får du som regel hos båtbyggerier og båtrekvisitaforhandlere. Tror også Øgrey Hobby har et lite utvalg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 okei, takk for tips! skal se va jeg kommer fram til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg