rikard Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Maxam-tuning hele øyelokk... Noen med erfaring her?? Hvordan festes de, f.eks.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Så på et par av de i går, de som dekker hovedlykt og blinklys. regne me d e dem du tenker på?? Feste me sikaflex. Var iallefall d jeg gjor... The dragon her inne har de.. ikke montert dem enda.. Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jepp fikk mine for ett par dager siden. her er ett par bilder.. vil si det er 95% bra passform ;) de 5% trekker jeg fra ang over blinklys.. ikke helt perfekt der, men funker helt greit ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Mye styr å skifte blinklyspære hvis de er festet med sika???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 du mener at blinklysene er festet med sika ? er vel bare og skjære rundt med belegg kniv, og nappe løs :P Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Ja... Skal prøve å få de på i kveld. Kan prøve å ta noen bilder under prosessen, kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Da er de montert ;) Det var to jobber som skulle gjøres; bytte høyre framlykt, og lakkere/montere øyelokk, for at den ikke skal se så familiebil ut.. hehe.. Før: Løsnet fanger (hater de skruene der...)og tatt ut de gamle lyktene. Fikk tak i hale plastfronten med begge lyktene i på et bilopphoggeri for fem hundre kroner. Der var høyre lykt bra, men et steinspruthull i det venstre lykteglasset. Tok av det ventre glasset på den gamle fronten og klipset den på den "nye".. :) Prøvemontering av øyelokk... Ikke så innmari bra passform, men dette går bra.. ;) Slipe med 800 vannslipepapir.. Vaske med LITT tynner... Ikke ha på for mye, da koker de.. Legge de på et egnet tilnærmet støvfritt sted. Det trengs litt "greier" for en brukbar lakk-jobb :).. Glemte klarlakkboksen da. Voila: Det trengs MASSE greier for å lakkere, har du ikke dette, bør du overlate dette til noen som har.. Jeg hater spraybokser ;) Så er det den kjedelige rengjøringa da... Veldig viktig.. Gjør du dette grundig hver gang, kan du ha en sånn sprøyte livet ut :) Jeg monterte de litt for tidlig bare for at dette her skulle bli ferdig.. hehe.. Man bør vente til dagen etter. Monterte de med dobbeltsidig monteringstape. Ferdig :D Guttungen sa den så sint ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Ble bra det der :) må få lakka mine og smekka dem på :D ringe rundt og hørte pris på lakk idag.. Er det tourmaline green du har også eller ? Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Næh.. Svart metallic, Ash black. Burde ikke koste mye å lakkere de der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 ok, så grønn ut xD hehe nei, har nok ett komplett styking kit og lakke jeg da :) så går noen kroner:P Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Kvåle Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Kongebra innlegg med beskrivels, Rikard! Du bør og ha deg en hjemmeside med linking herfra, etterhvert. Det blir mange prosjekter framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Har en hjemmeside et sted, vettu... Har glemt adressen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg