stampen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 nå fikk jeg fatt i en ny minnepinne så jeg kan legge ut bilder :P her er bilder av mercen i bedre bilde og lys: så måtte jeg selvfølgelig ta den en runde rundt ringen ;) og den originale mercen. uten logoer og mindre ytelse: nydelig bil ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det vannet der så ikke helt bra ut.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Enig, riktige vannrefleksjoner og realistiske bølgebrytinger er særdeles viktig i en kjøresimulator, særlig i en obskur fotomodus! Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Enig, riktige vannrefleksjoner og realistiske bølgebrytinger er særdeles viktig i en kjøresimulator, særlig i en obskur fotomodus! enig. selv om denne omgivelsen er vel den eneste som har vann i form av elv eller hav i seg, så er det ikke noe særlig. men skal ikke kjefte produsente ut for akkurat dette. rørende vann (stille i bildet) er ikke det man legger mest vekt på når man lager et bilspill. men gran turismo har andre feil utenom dette. skal sies. men grafikk sånn ellers er imponerende, mener jeg. i forhold til alle andre bilspill jeg har prøvd på playstation 2 når ingen gran turismo opp til tærne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Haha, det var sarkastisk ment.:) Poenget mitt var at vann ikke er så fryktelig viktig i et BILspill, der kun et fåtall bruker fotomodusen uansett. Jeg syntes forøvrig grafikken til GT4 er utrolig pen. Jeg ser ikke bildene dine på den forrige siden lenger, forresten... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Haha, det var sarkastisk ment.:) Poenget mitt var at vann ikke er så fryktelig viktig i et BILspill, der kun et fåtall bruker fotomodusen uansett. Jeg syntes forøvrig grafikken til GT4 er utrolig pen. Jeg ser ikke bildene dine på den forrige siden lenger, forresten... Poenget mitt var forsåvidt mest at når alt det andre ser så bra ut, så burde vannet matche.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Haha, det var sarkastisk ment.:) Poenget mitt var at vann ikke er så fryktelig viktig i et BILspill, der kun et fåtall bruker fotomodusen uansett. Jeg syntes forøvrig grafikken til GT4 er utrolig pen. Jeg ser ikke bildene dine på den forrige siden lenger, forresten... hehe. ser det nå hvis jeg leser det ;-P tokk ikke den med det første xD merkelig at de første bildene forsvant...? vet ikke hvorfor det skulle skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg