Pellick Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Har ikke spilt GT4 på evigheter, men jeg ser i gamle poster jeg selv har skrevet at jeg omtaler spillet som "Gran Understeerismo", så jeg hadde tydligvis enda en ting å irritere meg over i tillegg til de plutselige kontrasladdene, usynlige veggene og symaskin-motorlydene :D Topp grafikk og bra utvalg av kjøretøy, er for meg det eneste GT4 har å fare med i dag. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Må si meg enig... Kontrolerbare sladder kan du nesten glemme, og understyring kommer uansett on du har '70 til '80 talls Porsche. (Ok, Ok, RUF, men allikevel.) Og disse usynlige veggene går meg på nervene. Og mini, som er en av de kvikkeste og morsomste bilene på markedet, fremstilles som en døll og treig 1950 talls Cadillac... Fartsfølelse kan du nærmest glemme... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 har en del GT4 bilder selv. noen som har noe imot jeg legger ut et par i denne tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg har også noen:D får vel vente på det han over spurte om:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Dette med sladding og at det ikke går ann.. TULL!! Jeg kjører runde på runde med både Toyota Trueno, Ruf, honda nsx, Nissan Silvia, osv osv.. Sidelengs.. Så lenge man retter sladden før man kjenner kontraen går det fint . Men om man venter for lenge. Bang! Er mye lettere med ratt også ettersom man kan svinge raskere og få raskere kontraer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 fyrer inn et par bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Åssen har du fått den Mæsja til og bli sånn?:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Åssen har du fått den Mæsja til og bli sånn?:D omgivelsen, du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 spiller du over internett? ser det kjører Taxi og sånn rundtomkring mener jeg, Også er det logo på Mæsja og sånt, Har alldri sett det før:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 spiller du over internett? ser det kjører Taxi og sånn rundtomkring mener jeg, Også er det logo på Mæsja og sånt, Har alldri sett det før:D neinei, ikke noe over nettet. fins noen spesielle bilde plasser hvor bilen står stille. de det er taxier rundt så står alle bilene stille. bilen du vil ta bilde av også. enklere og få bedre fokus og sette bilen akkurat slik du vil ha den. men du får ikke røyk og stikkflammer da :P den har logo er fordi det er touring caren av Mercedes 190E 2.5 16v Evoloution. nydelig bil ^^ har den også uten logo og reklame. kan ta noen nærmere bilder av den hvis du ønsker. som ikke er i mørket på main street :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Bare og komme med bilder, dette hørtes tøft ut:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Bare og komme med bilder, dette hørtes tøft ut:D skal ordne noen bilder av mercen i morgen i bedre fokus ;-) har fler bilder på denne pcen. kan legge ut et par til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 nice:) Får prøve meg litt i morgen jeg å da:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 beklager for at jeg ikke har lagt ut bilder som lovet. har vært litt travelt og når jeg fikk fatt i minnepinen min greide jeg faktisk, og tuller ikke nå, skylle den ned i doen. hehe må ordne en ny minnepine. skal bli gjort iløpet av uka. men noen andre må jo komme med noen bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 beklager for at jeg ikke har lagt ut bilder som lovet.har vært litt travelt og når jeg fikk fatt i minnepinen min greide jeg faktisk, og tuller ikke nå, skylle den ned i doen. hehe må ordne en ny minnepine. skal bli gjort iløpet av uka. men noen andre må jo komme med noen bilder ;) dagens Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg