Yelsent Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jepp, gravde nylig frem en mappe her full av bilder som jeg og en kamerat ("Deadsent" her på forumet) tok for noen år siden. I spillet hadde man nemlig muligheten til å lagre bildene rett på enminnepenn, noe som resulterte i mange bilder i flott kvalitet og grafikk. Jeg syntes faktisk ikke grafikken har tapt seg stort, selv om spillet er 3-4 år gammelt. Uansett, her er noen av dem! Tar også evt requests hvis dere ønsker en bilde av en spesiell bil og legger dem ut! Enjoy!:)Kan også legge ut mer om det er ønskelig. Baklengs sladd med Yaris (og aluvinge :puke:) (Stakkars GT40 dersom det hadde vært i virkeligheten...) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Tar og slenger ut et noen bilder til. Siter BMW E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ingen?:( Blæ. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Jepp, gravde nylig frem en mappe her full av bilder som jeg og en kamerat ("Deadsent" her på forumet) tok for noen år siden. I spillet hadde man nemlig muligheten til å lagre bildene rett på enminnepenn, noe som resulterte i mange bilder i flott kvalitet og grafikk. Jeg syntes faktisk ikke grafikken har tapt seg stort, selv om spillet er 3-4 år gammelt. Hahaha.. Rakett drevent kjøleskap dette her eller?.. Fra OBH Nordica? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Sant at grafikken har tapt seg så mye, iallefall ikke på noen av bilene. Det er stor forskjell på Dodge'en og de andre for å si det sånn. nå var vel grafikk førstepri i GT4, i motsetning til andre kjøresims. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hahaha.. Rakett drevent kjøleskap dette her eller?.. Fra OBH Nordica? Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil. Sant at grafikken har tapt seg så mye, iallefall ikke på noen av bilene. Det er stor forskjell på Dodge'en og de andre for å si det sånn. nå var vel grafikk førstepri i GT4, i motsetning til andre kjøresims. Hvilken av Dodgene? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil.QUOTE] Chappral 2J race car... 3 gir, men har fått den opp i 434km/t... Men hvor fikk dere den til å fly som det der????? Ut ifra bakgrunnen å dømme var det Trial Mountain... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hvilken av Dodgene? Sorry, mente Ram'en, Viperen ser bra ut. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil.QUOTE] Chappral 2J race car... 3 gir, men har fått den opp i 434km/t... Men hvor fikk dere den til å fly som det der????? http://en.wikipedia.org/wiki/Chaparral_Cars#2J Jepp, den var det. Vel, fikk den til å fly ved hjelp av NOS + den massive bakken på Yosemite-banen, er bare å gi full gass og bruke NOS som et helvete (husk å still NOS-effekten på maks). :) Sorry, mente Ram'en, Viperen ser bra ut. Ah, ja. Hjulene ser dessuten alt for små ut. Men du glemte den siste Dodgen, Chargeren. :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Ah, ja. Hjulene ser dessuten alt for små ut. Men du glemte den siste Dodgen, Chargeren. :) Ja, så den nå. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Chargeren har jeg som bakgrunn, hvis det er greit? Men Tacomaen fikk dere ikke på rett kjøl igjen... Den spant ut... Men er fett å legge dem så breit! Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Chargeren har jeg som bakgrunn, hvis det er greit? Men Tacomaen fikk dere ikke på rett kjøl igjen... Den spant ut... Men er fett å legge dem så breit! Jaja, for all del, slå deg løs. Har noen bedre bilder av Chargeren som egner seg som bakgrunnsbilder, da. Hahaha, ja, er fett å drifte med pickuper generelt :D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 noen som vet om det er på PC? Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Dessverre, nei. Eksklusivt til Playstation, denne serien. Muligens går det med en PS2-emulator, men vet ei... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Flere bilder da? :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg