ingvilgr Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hei. Har flyttet fra Tønsberg til Sandefjord, og forlatt mitt gamle verksted. Har en Ford Sierra 1990 modell, og merkeverksted er ikke akkurat billig og attraktivt. Derfor lurer jeg på om noen har gode tips til verksteder i Sandefjord som kan passe til småoperasjoner og vedlikehold på en gammel bil. Jeg kjenner svært lite til byen, og ende mindre til verksteder der. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hva med å høre om noen i medlemmene til vestfoldgatebil klubb kan anbefalle et verksted ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Det er et verksted rett ved jernbanestasjonen, heter visst JBL eller noe - hørt mye bra om de :) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg