Næssen Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Volvo treff på CC i Drammen, 19. oktober, håper det kommer litt 240 da, og ikke bare disse nye v70ne Osv:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Volvo treff på CC i Drammen, 19. oktober, håper det kommer litt 240 da, og ikke bare disse nye v70ne Osv:P JEG SKAL KOMMER MED 240!!! DET LOVER JEG:D skal jobbe som faen med den(eukontroll) fint du sier i fra, PS BILDE AV DEG Å BILEN DIN FIKK MEG TIL Å KJØRE 1 TIME Å JOBBE SOM FAEN. PGA SOTING AV LYKTER! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Han har vel ikke sota lyktene? Få forresten valsa den forbanna skjermkanten bak og press ut hjula litt ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Han har vel ikke sota lyktene? Få forresten valsa den forbanna skjermkanten bak og press ut hjula litt ;) Eirik lakkert inne kaller JEG sota!!! ;) kjører man volvo så kjører man volvo... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hehe, artig. bilen skal nokk få nye fjører bak, så den blir litt høyerer bak, er alt for lav nå, kan hverer maks 2 folk i bilen, ellers så subber det og skriker:P Men vi får se hva som skjer i løpet av vintern:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Min dag: En klassekamerat ble henta av faren sin på skolen i dag, og på henger bakpå bilen sto kompisen min sin bil. Nissan 300ZX, med styling sett, twinturbo, veltebur, sabelt racing stoler. Brembo bremser, og en GIGa Intercooler, motoren var på 500hk. Han starta bilen og gassa litt og poff lyden var der, Da begynnte jeg og tenke på bilen min. Fy faen, må nesten si dette men, fytti helvete for en RÅ bil. jeg har aldri likt japsebiler egentlig, men dæven:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Min dag:En klassekamerat ble henta av faren sin på skolen i dag, og på henger bakpå bilen sto kompisen min sin bil. Nissan 300ZX, med styling sett, twinturbo, veltebur, sabelt racing stoler. Brembo bremser, og en GIGa Intercooler, motoren var på 500hk. Han starta bilen og gassa litt og poff lyden var der, Da begynnte jeg og tenke på bilen min. Fy faen, må nesten si dette men, fytti helvete for en RÅ bil. jeg har aldri likt japsebiler egentlig, men dæven:P pappa kom vel i ml55amg.. er jo ikke penger det står på...:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hehe, vis jeg hadde hatt mye mere penger en det jeg har, så hadde jeg ikke kjøpt 240, må nesten innrømme det:P....Siden da hadde jeg kjøpt meg 242:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hehe, vis jeg hadde hatt mye mere penger en det jeg har, så hadde jeg ikke kjøpt 240, må nesten innrømme det:P....Siden da hadde jeg kjøpt meg 242:P hvor mye ga du for bilen? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hehe, jeg ga ikke en dritt:P fikk den av pappa siden han solgte den forgje bilen min, så han skylte meg penger. men det komm vel på 10000 eller noe, ikke så gærent det, men da var den helt orginal da. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så deg 140lover i dag på cc, bilen din så veldig fin ut. Jeg fikk dessverre ikke vært der med bilen, pga hyttetur, så var innom en halvtimes tid og skikka litt. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så deg 140lover i dag på cc, bilen din så veldig fin ut. Jeg fikk dessverre ikke vært der med bilen, pga hyttetur, så var innom en halvtimes tid og skikka litt. mye mulig det:P hehe var bra treff ja, synd det ble så mye rot med crusinga:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Noen bilder fra treffet da. Også en ganske temmelig stygg 240, er en skamm at en klassekompis satt i baksete:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skikkeli fin 240 du har der;) Sleng i en 350 V8 og få det godkjent;) DA begynner det å ligne på noe. Haha Naboen har.... syke mannen. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Noen bilder fra treffet da. bilen min jo:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg