vwboy Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Jeg skal montere grøftelys på bilen min og har nå tatt av dekselet som sitter i fronten på bilen ned på ene siden. Der sitter det montert en sak jeg lurte på hva var... Det første som slo meg var at det var lagt klart til lys der, men så ble jeg litt usikker siden det er sak montert med klips på ledningen der. Noen som vet hva dette er? Om det skulle være føler for airbag ved kollisjon etc så er det lissom litt dumt å fjerne den... Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 temperaturmåler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 aha!! at jeg ikke kobla den med en gang... takker så mye:) Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg