Sondre92 Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 har sett på et spl dynamics komponentsett http://dreamtm.no/shop/vare.asp?id=28174&hovedkat=1571&catid=3177 noen som vet om det er bra? eller noen som vet om noen andre som er bra? helst ikke over 1000 kr. takker for svar! :) Mvh Sondre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 aner ikke om dem der, men bra høyttalere er høyttalere fra jbl, infinity, alpine, pioneer, seas, focal, morel, soundstream, kicker, etc etc. Mange merker å velge mellom, men samtlige er veldig forskjellige, og det kommer på helt hvordan du liker at musikken skal bli spilt. Så min abefaling, dra til en butikk hør litt på hvordan høyttalerne høres ut som, og så kan du kjøpe høyttalerne et annet sted om det er for dyrt der. Litt sleipt, men det er så og si eneste metoden du klarer å velge. Jeg liker f.eks. infinity bedre enn focal, men mange er uenige på det. Jeg bryr meg fint lite hva andre mener, da det er jeg som kjøper og hører på det. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 aner ikke om dem der, men bra høyttalere er høyttalere fra jbl, infinity, alpine, pioneer, seas, focal, morel, soundstream, kicker, etc etc. Mange merker å velge mellom, men samtlige er veldig forskjellige, og det kommer på helt hvordan du liker at musikken skal bli spilt. Så min abefaling, dra til en butikk hør litt på hvordan høyttalerne høres ut som, og så kan du kjøpe høyttalerne et annet sted om det er for dyrt der. Litt sleipt, men det er så og si eneste metoden du klarer å velge. Jeg liker f.eks. infinity bedre enn focal, men mange er uenige på det. Jeg bryr meg fint lite hva andre mener, da det er jeg som kjøper og hører på det. ;) okei, takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg