Jesse Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Kun en dag igjen til lakkering:D:D:D:D gleder meg sykt mye! Eneste som er kjip er at jeg har en pakke liggende på posten som jeg ikke får hentet ut:( og det svir noe j%)Y"/()%%&%!!!!!, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hvorfor ikke? mistet lappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 blir bra dette..:) du skal vel ha samme farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Den får jeg ikke hentet fordi det ble plutselig litt lite penger på kontoen min:P men det ordner seg vel etterhvert håepr jeg....:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Da er bilen i lakkboksen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Bilen ferdig lakkert:D driver å lakker deler nå;) dette blir så sinnsykt pent!Gleder meg vilt til å få montert sammen bilen igjen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Gralla! :) Hvor mye betalte du for tonignen av vinduene? Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Bilder snart... :-) blir feit den bilen her... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 bilder bilder bilder:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jeg var så heldig å slapp å betale for toningen(akyldig meg en tjeneste) Skal få lagt ut bilder senere idag,bilen er ferdig montert nå,men dog uten dobbel eksos,m5 speil,m5 lister og senkesett:( fritt for mere penger igjen:P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Bilen ferdig lakket står ennå i boksen;) superfersk: Ut av boksen.... Begynt å montere: Motorvask fikk jeg da bilen var på Bavaria idag;) Så den komplette bilen......MERK skal lakke ALLE listene i samme farge som bilen! Et litt stilig bilde;) ser bilen opp i vinduet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Nydeligt, HERREGUD! for en farge! :D <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artex Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Flott bil.. Sitter å funderer på hvor du jobber :P Lyst og fortelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Du må jo ikke lakke listene i samme farge som bilen da.. Blei tøff nå:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 feit bil, ville ikke lakkert listene jeg heller må ha den sånn du har den nå :-) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg