Jesse Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Gikk forrige helg til innkjøp av ny BMW,da savnet til den forrige jeg hadde var stort.Bilen har rullet sine mil,men bærer ikke noe preg av det,noe som tyder på at den er tatt vare på.Interiøret er så og si strøkent.En godt utstyrt bil. Kan nevne: Sportsinteriør Klima 4x el.vindu el. Takluke Varmeseter Harman Kardon,12 høytalere (byttet ut med Focal) Facelift Hovedlykter,xenon original-lykter! Facelift Baklykter fra M5 Skipose Avtagbart hengerfeste M5/M-tech frontfanger Etc,etc,husker ikke alt i hodet. Har ikke de aller største planene for bilen,men den får: M5 bakfanger M5 speil fullcarbon,laget på bestilling M5 klarglass tåkelykter M5 lister rundt hele bilen M5 innstegslister M5 ratt (dette koster så er ikke først på listen) M girkule Carbon diffuser på bakfanger Carbon-deksel til B-pillarer Carbon Cup-leppe til M5 fangeren foran Carbon Grill (prøves....ikke sikkert den beholdes,utseende må være bra) Dobbel eksos En del custom interiør(skal ikke ta av) Nye felger,ikke snøring på hvilke ennå,men 20" ere Og en hellakkering,for stasen sin del;) Fikk tonet rutene igår,20% på bakruten,20% på siderutene bak og 40% på siderutene foran,meget pent resultat(profftonede) Skal se å få lagt ut bilder så snart jeg har koblet meg opp nede i Stavanger,over helgen engang,er på flyttefot sørover;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 bilder! du er ikke god =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Kommer bilder så snart jeg har fått internet hos meg!så jeg tipper det vil bli rundt en 20.aug! PS!Parkeringshus er noe dritt......at folk ikke tar hensyn til andre når de åpner sine egne dører,har fått 3 parkeringsbulker allerede!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 visste ikke at det var så mange folk i narvik engang til å trenge parkeringshus... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Nå bor jeg i stavanger da......;) nettopp flyttet!Derfor jeg er uten internet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Da har jeg bestillt: M5 bakfanger Carbon diffuser Dobbel eksos M5 lister M5 ratt K2 coiloverkit (alle muliget justeringer) M5 speil (fullcarbon) Så blir det vel hellakkering til helgen:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Bilda Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 De kommer så snart jeg får nett hjemme,sitter på jobb å skriver nå:Phehe Men har tatt noen bilder,så det bare er å legge inn når den tid kommer!Da har jeg fått det 100%klarert,det blir hellakkering i helgen:D:D:D:DJIPPI!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Bilder av bilen slik den så ut.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Under kniven..... Bakfangeren m. diffuser m-tech og carbon diffuseren som jeg skal bruke;) Prøvemontert fangeren med carbon diffuseren:D:D:D Fortsatt under kniven så langt så bra:P lakkeringen ble utsatt en uke pga.leverings klabb fra GS bildeler,men de ordnet fort opp;) takk til GS for glimrende service! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Da var bilen pakket inn og klar for fyller...... Fått fyller på bilen:D:D:D sliping idag;) Kommer seg nå;) Dobbel eksos,senkesett,ratt og lister kommer på tirsdag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Grattis Jesse med fet bil. Hva skjer med Audien og Jettaen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Takk,takk bamsemomsen;) Drar hjem om en uke å henter audien:D skal bare få montert sammen bmw'n nå.Den blir lakket på tirsdag så da er det full fres,er MYE montering for å si det mildt! Fikk slipt fyller idag,og så vidt begynt å teipe den inn,tar resten imorgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Grattis med ny bil.. håper audien snart kommer på veien Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Fiiin bil du får deg :) <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg