vidder Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Kjøp deg en volvo.. Det stopper aldri mens audi må du fikse ofte og det er dyrt..Eller toyota.. Celica er fet.. Tull og fjås. Hva baserer du det utsagnet på, at du krasjet med mammaen din sin bil en gang i tiden og ikke fikk startet den igjen? Audi 80 er det svært lite tull med, fin bruksbil. Ser mye bedre ut enn japseblikk, ikke ruster de og er mye bedre å kjøre. Men, hvis ikke bryr deg om kjørekomfort, utseende eller rust er jo japse såklart ett bra valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Det var nå steike så kjedelige biler dere finner til gutten da.. En ting som er viktigere en både kvalitet, slitestyrke og økonomi er kjøreGLEDE.. Drit langt i ultrakjipe 323`er og carinaer.. Det er gjennomført stusselige biler.. For 30lapper får du en fin Volvo 740 Turbo.. Da har du 182-230hk, manuellt gir og bakhjulstrekk.. Og Bøtter og lass med ekte kjøreglede.. Og de er relativt slitesterke, og veldig lett og skru på om det skulle vere noe.. Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 har man bruk for 200 hk når man er fersk med lappen? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 har man bruk for 200 hk når man er fersk med lappen? jeg hadde tydeligvis det må jo huske på at forsikkrings selskapene ser på sammenheng mellom fersk lapp og feks turbo, gt, rst osv osv. da blir det fort dyrt Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 er en av de tingene jeg tenkte på når jeg kjøpte min første bil, og jo større motor man har så er sjansen for og bruke mer bensin større Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 hahahahahha! Kjøreglede i en 740?!?!! HVA RØYKES HER?! :D :D :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg