Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Tøft,er ikke mange som heter det. hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Enig.. Antar at du har 740? (pga nicket..) Hadde 740 selv og la meg si det sånn.. det som kunne gå galt med min 740, gikk galt.. hadde den bilen i rett under 2 uker så havna den hos høggern.. men dette er et par år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 hehe, nei jeg har gått bort fra 740 sjøl. bare 240 som gjelder nå. men kommer nokk tilbake til 740 en gang.:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Skjer det noe her da? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 nettopp vært ute å spinni litt med volvo'n jeg.. morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 hehe. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 hva syns du om sjalusi på 240? klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal ha det eller ikke.. også er jeg på leit etter felger da det faktisk står vinterdekk på min nå, og de dekka slipper ikke lett.. skal uansett ha 17" sommerfelger, men kan hende jeg kjøper dem til neste år.. må si ifra hvis du kommer over noen deler til 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg syns sjalusi er ganske fett jeg, men det er ikke alle bilene det ser så fett ut på da, har vurdert sjalusi sjøl jeg. du burdte prøve å få tak i snowcaps det gjør seg. har du sperre? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg syns sjalusi er ganske fett jeg, men det er ikke alle bilene det ser så fett ut på da, har vurdert sjalusi sjøl jeg.du burdte prøve å få tak i snowcaps det gjør seg. har du sperre? har sjalusi selv! å har aldri angert!:P syns 240 blir litt mer spesiel med en goo sjalusi:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 har sjalusi selv! å har aldri angert!:P syns 240 blir litt mer spesiel med en goo sjalusi:P wow!, den var rå med laksetrapp ja! ogRÅ bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 VOLVO7404LIFE: har ikke sperre nei, snowcaps?? hva er det? det kommer uansett, sjalusi kommer, men første pri er som tidligere sagt å få skilter på balja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Bilen på bilde har snowcaps(innafor det røde): snowcaps er litt fett vis du lakker dem i bilens farge også. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 tøfft! jeg vil ha snowcaps! (og sjalusi seff;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 hehe, me2 Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Skjer her da? fått tak i sjalusi?,eller er det bare råning?:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg