TurboTony Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hadde gått får senk og kule felger, kanskje sota litt. men vis du tar laksetrapp mer det penere uten vinge kan bli litt mye. det er fin farge på bilen så den er bare og beholde! men du kan muligens gå på en liten smell med v8'er i så ny bil på tanke på utslipp og kat osv. men vis du er veldig sugen og seriøs med motor bytt til v8'er så er det bare og få kaste seg over pc'n og lage en søknad, fordi volvo norge har trekt tilbake godkjenning papira på 8'er, men det har tydligvis ikke gått helt inn får BT så de godkjenner fortsatt. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hmm.. hva kan jeg da gjøre for og få mer gamp i bilen min? 115 firbeinte er liksom ikke så mye i en 240.. Uansett er det sikkert nok til å kunne lage noen piruetter.. Trodde aldri jeg skulle si dette, men det skal bli herlig å ratte rundt med automat igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Er vel ikke B23a som står i, siden du har ´91 GL, men derimot B230F, el. innsprut. 116hk/85kw. .... ? Kult med propan anlegg, hakke sett det før i 240. :) Air condition kan du sende som servicepakke til min adresse, da det er hinsides varmt disse dager ;) Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Er 115 hestern ja, var vanskelig å spinne med automat børsa.. tipe mottas gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Bytte motor til 230fk/ft, er jo en lek siden du allerede har lh 2,4. Ang felger kan man kjøpe spacere som endrer bolt mønster http://www.manton.se da har du litt mer å velge mellom :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 potensiale i den bilen der. Men 225-45 dekk blir jo bulldoserprofil. selv har jeg 215/40-17, de er også innenfor den tillatte rulleomkretsen + at de kommer til å se mye bedre ut etter min mening da seff.:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Noen som har tips til hvordan jeg kan få igang noen sladder med min autolat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Noen som har tips til hvordan jeg kan få igang noen sladder med min autolat? våt asfalt, dra spaken ned i 1, full sving til venstre (rundkjøring f.eks) og bånn gass. det er ikke no problem med min hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Øyvind G. Åssen maskin har du i din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hei, jeg har en K-kam + justerbart kamdrev + nytt bensinfilter + toppdekselpakning + ventildempere + ny reisterreim + ny registerreim løpehjul +++ liggende. Har også mye gromt, t.d., kortere bilstein dempere, gr.a. vingen d snakket om, omp hjulhus tårnstag++++ You name it og jeg har det (kanskje). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hva med felger da? Kan jeg få en komplett liste med de delene du har? Første pri er å få skilter på bilen. Kjekt med en bil jeg føler meg trygg i, selv om den har kjørt langt (420.000km er i mine øyne langt uansett merke) Bilen girer forresten silkemykt til og ha kjørt så langt, men så er den tidligere taxi kjørt og siste service ble tatt på 414.000km, tar neste service på 430.000 tenkte jeg, også hver 10.000km etter det. Lenge leve 240;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 jeg har samme motor som deg b230f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Noen som veit hvor mye det ville kosta meg å få montert truetrac, bilstein dempere å lesjøfors dempere? Hvor kan jeg få taki hvite blinkere foran og røde/hvite baklykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Noen som veit hvor mye det ville kosta meg å få montert truetrac, bilstein dempere å lesjøfors dempere? Hvor kan jeg få taki hvite blinkere foran og røde/hvite baklykter? ja, jeg skal lage en liste.. jeg har superdtm felger (18" m 225 dekk), org volvo spacers, korte bilsteindempere, lesjöfors fjærer, 1031 bakaksel med trutrac (shimset av en pro - obs denne har 960 tonehjul!) 3.73 utveksling. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bella6 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Kor mye skal du ha for gr A vinga di DAButcher? Siter Pumpen i bött, sota gött;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.