Saltnesen Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hei folkens. Håper denne tråden ligger under rett fora. Jeg lurte på om det var noen andre her som fikk med seg den elleville feiringen til noen av utenlandsk opprinnelse gjennom hele rosenkrantzgaten og ut i drammen og over brakerøyabroa(?) igår? De kjørte med nødblinken på, og tuten på igjennom hele rosenkrantz, og alt fra små unger til eldre personer hang ut av vinduet på bilene sine (som også forøvrig var stappet med flere personer i bilen enn det var lov til). og midt i drammen sentrum. Selv så jeg mange som stoppet, og så ut som at de ringte Onkel blå, men selv så lenge jeg fulgte de, fra rett før Åssiden VGS til rundkjøringen ved Shell brakerøya, var det ingen blålys å se. Jeg kom uheldigvis midt oppi alle disse bilene, var vel en 10-12 stykker, å de heiv seg både inn forran meg, å var nære på å kræsje flere ganger, og de lå som støpt i ræva på meg. Rein idiotikjøring hele veien. Kan forøvrig legge til at de gjerne stoppet helt opp midt i 60 sona for å vente på de andre som var med, som hadde stoppet for rødt lys.. Noe de ikke alltid gjorde heller. Noen som vet hva slags feiring dette var? Og evt om de ble tatt etterhvert? Mvh Saltnesen. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Sikkert fordi de tok Radovan Karadzic! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Høres logisk ut ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Ja mulig det, leste selv dette dagen etter i avisen! Takk for svar :) Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg