Mikael1977 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 For dere som ser etter tuning så kan denne være av interesse. Jeg har søkt rundt litt og funnet denne, RTS fra vtech.se I denne finnes det plass for 3 forskjellige mapper, Orginal, hardcore og f.eks Eco (eller hva man nå måtte ønske) Kan og bruke RTS`n til at søke/kontrollere feilkoder! Hvis jeg skal optimere noen gang i fremtiden så skal vi ikke se bort fra at det vil bli en sånn en ;) Jeg har kun funnet denne i Sverige, men muligens denne går at få tak i her i NO og. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 For dere som ser etter tuning så kan denne være av interesse.Jeg har søkt rundt litt og funnet denne, RTS fra vtech.se I denne finnes det plass for 3 forskjellige mapper, Orginal, hardcore og f.eks Eco (eller hva man nå måtte ønske) Kan og bruke RTS`n til at søke/kontrollere feilkoder! Hvis jeg skal optimere noen gang i fremtiden så skal vi ikke se bort fra at det vil bli en sånn en ;) Jeg har kun funnet denne i Sverige, men muligens denne går at få tak i her i NO og. /M Du får den her i Norge også. http://www.vtech.no :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 vi hadde en bil inne med turboras... nesten ny 105 tdi... vi viste bilen var klusset med. mye pga han skrev ganske detaljert om situasjonen her på bilforumet.. vi sjekka alt. vi så det hadde vert lastet inn programvare på nytt.. var sånn bsr greie. men kunne ikke påvise at bilen hadde hatt for høyt ladetrykk. hadde expert inne for å se på bilen. å etter telefon fra servicemarkedsjefen endret eieren bostedadresse osv på bilforumet... LATTELIG av autopower å ikke ta sånt på sin egen kappe når det skjer ved første pådrag under prøvekjøringen med en av dems programvarer.... Ser forresten at alle må være forsiktig med å skrive om chip/trim erfaringer på bilene sine her. Det kan brukes mot deg ved en senere anledning (les: ved ett senere havari :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hvis jeg hadde chippet bilen og det går til helvete så hadde jeg ikke giddi å lagt dette over på forhandler. Her passer denne settning inn perfekt: If you can`t do the time, don`t do the crime! Alle hvet at ting kan gå feil ved chipping. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 mikael. du er en såpass grei trivelig kar atte du hadde ikke fått noe pes;) hadde vertfall ikke sladra på deg jeg. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 mikael. du er en såpass grei trivelig kar atte du hadde ikke fått noe pes;) hadde vertfall ikke sladra på deg jeg. Godt å høre... men dere vil neppe få noe problem med meg, klarer meg fint med effekten som huserer i mitt svarte monster :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Noen med 110hk tdi'n som har prøvd ppc boksen til bsr? Virker jo ufattelig enkelt og greit da! Er det så enkelt som de sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Noen med 110hk tdi'n som har prøvd ppc boksen til bsr? Virker jo ufattelig enkelt og greit da! Er det så enkelt som de sier? Ingen som har prøvd dette? eller kjenner noen som har prøvd? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Det blir sikkert bra. men ikke optimalt. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 http://www.biltuning.no/ hva med dette da? virker jo ganske seriøst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg