the_dragon_no1 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Hei ! skal lakke stylingen på min 94 mondeo stv.. front/hekk, og skjørt... Hvor mye lakk trenger jeg til dette ? 1 ltr:/ Og da hvor jeg burde kjøpe lakken, i og med at jeg vil kjøpe grunning fra samme produsent.. Skal lakkes i bilens orginal farge, 'Tourmaline Green'. Takk Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 2ltr av alt hehe Du trenger vel 1,3-1,6 ltr alt ettersom. Litt avhenging av tynningsforhold og leverandør. Noen lakker tynnes 1-1 mens andre kun 20% Så det er ikke noen fasit svar. Hvilken leveradør som er nærmest deg vet jeg ikke. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 ok skjønner.. hm. får høre litt rundt på pris da.. Er egentlig ikke så nøye hvor jeg kjøper fra, vil jo ha det billigst mulig selfølgelig ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 selvfølgelig.... kvaliteten har jo ingenting å si. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 .................. Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 kjøp skikkelig lakk! :) bare en forsiktig formaning :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg