Sokkull Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Pipercross luftfilter er på, og effektanlegg skal nok på en gang det også. Det er ikke første pri. Ting som skal gjøres: -Focal 130V1 frontsett -En liten 4 kanals forsterker -2000W Monoblokk i stedet for den jeg har på 1500W -Rutesenking forran -Proff soting av ruter -Chrome Speil -S4 grill Ting som er gjort med bilen: -18" Oxigin feler -Senket 40mm -Angel eyes lykter med svart bakgrunn -Hvite blinkers -Tåkelys -Pipercross luftfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokkull Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Da var bilen kjørt i grøfta og inn i et gjære. Så nå venter ny orginal fanger og lakkering. Fått montert i et JBL GTO???? frontsett. Men natt til torsdag hadde jeg innbrudd i bilen så da ble anlegget borte. eneste som sitter igjen er frontsettet og 6*9 i hattehylla. Så når blir det nok bygging av nytt anlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Uffda.... Ikke no særlig uheldig du nei... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atiraM-a4 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Fin bil sokkull ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 om du ikke har turbo, drit i effekt! Kjøp heller noen felger med mye kant, justerbart senkesett og legg bilen helt ned til vegen !;) Å bruke mye penger på "trim" når bilen ikke har turbo er bortkasten , synst ivertfall jeg.. Laav og bred er stikkorde ;p Men selfølgelig din bil, ditt valg ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg