liquidsilver Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hei! Jeg har kjøpt meg en ny Pyle 1 din dvd spiller fra USA, på ebay. Nå har jeg endelig fått installert den i bilen og den funker greit. Men tingen er jo det at når man skal se på en musikkvideo/film når man kjører går jo ikke det. Noen som vet åssen jeg får vekk denne melding? Og får opp bilde!:) Takk på forhånd!:) Siter Jeremy Clarkson: What's the Norwegian for 'Oh, cock'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hei!Jeg har kjøpt meg en ny Pyle 1 din dvd spiller fra USA, på ebay. Nå har jeg endelig fått installert den i bilen og den funker greit. Men tingen er jo det at når man skal se på en musikkvideo/film når man kjører går jo ikke det. Noen som vet åssen jeg får vekk denne melding? Og får opp bilde!:) Takk på forhånd!:) er en blå? ledning hvor du skal sette på parking brake..sett den rett på jord og du kan se mens du kjører.har gjort det i bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liquidsilver Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 okei!:) Den er ikke blå, men den er brun. Men skal prøve å finne en plass å sette den til jord:) takk for tipset!:) Siter Jeremy Clarkson: What's the Norwegian for 'Oh, cock'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg